AU PAIR I USA!!

Hej!
Var ett tag sedan jag skrev här nu, men har lite nyheter, för er som fortfarande följer mig efter min dåliga uppdatering den senaste tiden. Men, det är så här att jag om lite drygt en månad kommer åka iväg till USA och jobba som au pair. Jag kommer bo hos en familj i Minneapolis, MN och ta hand om två pojkar. Eftersom att jag vill ha en blogg som endast är en "au pair blogg" när jag är borta så har jag därför skapat en ny blogg som kommer endast handla om mitt år som au pair och förberedelser och tankar inför detta. SÅ, om ni vill följ mig under mitt år i USA så följ denna blogg; http://myaupairyear.devote.se/
Kommer kanske även uppdatera här lite då och då när jag känner för det, men vill fortfarande ha denna blogg lite mer som en modeblogg men där jag även skriver lite om min vardag, därför kanske det kommer upp lite outfits eller liknande inlägg här under året om jag har inspiration, tid occh motivaation till det, men allt som rör mitt liv som au pair hittar ni på andra bloggen, som deinitivt kommer ha bättre uppdatering än den här. Hoppas det inte blev för rörigt och att ni vill följa mig under mitt äventyr i USA och att ni fortfarande kikar in här lite då och då. 
Ha det bra! :)
 
Såå, in och följ!!
http://myaupairyear.devote.se/
 

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: