På väg till Borås





Hej på er!
Jag sitter as we speak i bilen och är uttråkad(som ni kanske ser på bilderna hehe), på väg till Borås för att fira min kusin som fyllt år. Fick bli en dålig mobilbloggning med tråkig titel och kass kvalitet på bilderna för ingenting funkar! Har inte bloggat på några dagar då jag sovit över hos min syster tills igår och glömde datorn hemma. Men har haft fullt upp ändå med att busa med min lilla systerdotter. Sedan tänkte jag att jag skulle blogga idag igen men jag tog jag en lång sovmorgon imorse och tänkte att jag tar med datorn och bloggar i bilen men då ska ju självklart internet krångla! Inte min dag idag, har en sån surdag då man bara vill stanna i sängen och aldrig gå upp utan anledning.. Men men, ska ändå bli skönt att komma iväg lite, är rätt så uttråkad av att inte ha något att göra på dagarna. Men ne, ska sluta babbla på här nu och så hörs vi imorgon igen med lite bättre bilder. Kram!

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: